MIN FLOTTE BØLING

MIN FLOTTE BØLING

lørdag 2. juli 2011

Natt til ettertanke......

Ida sovnet fint sisste natten. Jeg tenkte og å ta en litt tidlig kveld, med tanke på den lange kjøringen neste dag. Maja, Ida og jeg kjører over Hardangervidden mot Osterøy:) Planen var å ha ett par overnattinger i telt på vegen, men det ble det ikke noe av, pga været:( MEN, tilbake til natten:
Rett før klokken 1 ble vi vekket med ett rykk... Da gikk brannalarmen på hotellet, og vi ble følgelig bedt om å forlate hotellet straks! Så jeg hoppet ut av sengen, heiv på noen klær, slengte ett pledd over Ida, og for på dør. Ida ville slett ikke ut, det var jo både natt og mørkt......!! Men ut måtte vi jo. Og det å springe 6 etasjer ned i full fart, med Ida i armene, er jeg jo glad ikke er hverdagskost!! Men ned kom vi,og ut for vi..... Der gikk det heldigvis ikke så lang tid før vi fekk beskjed om at det var falsk alarm. Noen hadde trykket på en alarmknapp i 4. etasje:( :(
Men da var jo allerede "hele" hotellet mer eller mindre "stresset", særlig alle ungene. Så det var nok ikke bare vi som hadde problemer med å få ro igjen på rommet den natten. To brannbiler med hylende sirener og fuldt mannskap av røykdykkere gjorde nok inntrykk på både store og små!!
Men vi sovnet da til slutt, og da klokken min ringte 7.30, var det ikke alle som var like våkne......
Men opp kom vi oss da til slutt. Og etter en god frokost, var det opp på rommene for å pakke siste rest. Så fikk vi alt i bilen, og var klar for avreise ca klokken 10. Maja, Ida og jeg mot Bergen, og Elisabeth, Rolf, Olav og Maren tilbake til Jæren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar