MIN FLOTTE BØLING

MIN FLOTTE BØLING

onsdag 6. oktober 2010

Bare la det reine......... Trall la la :) Ja det skal en ha, tetakslyssten blomstrer ikke i slikt vær!!
Her henger visst det meste og "blør" for tiden.. Hvor blir det av de flotte høstmånene jeg synes å huske fra en gang????
Ellers har vi hatt besøk av det koselige spytrollet her. Ungene har spydd på skift :( Har foreløbig sluppet fri, så X i taket.
Ida har vært ute med barnehagen å bygget hytte i dag, bygge demninger kunne kansje vært ett
nytt tips? Æg æ heilt udslitt, det var det første hun sa da vi kom hjem :) Maja og Maren er på 4H, har begynt å forberede seg til Høstfesten. Den er i år fredag 22 oktober kl: 19.00. Så det er bare å stille opp :)
Nå gleder vi oss bare til barnedåp på Halsnøy 17 oktober :) Så fort som "lille" Kaspian vokser, forundrer det meg ikke om han forlanger å styre det meste av begivenheten sell:)

3 kommentarer:

  1. Han vett godt kem som bestemme han sga eg sei deg =)

    SvarSlett
  2. D vil jeg tro :) Å de vett d bare ennå bedre etterhvert så de blir eldre...

    SvarSlett
  3. Meg å Laffen flede oss te høstfest=D

    SvarSlett