MIN FLOTTE BØLING

MIN FLOTTE BØLING

lørdag 23. oktober 2010

Vinnerklanen:)

Da var Høstfesten til 4H over for denne gangen også:) Koselig med fine utstillinger, god mat, underholdning og loddsalg. Maja var med på mye av underholdningen, så det var kjempegøy:) Vinnerlykke hadde vi også ved vårt bord! Tror vi stakk av med 12 av gevinstene. 4 til meg og mine, 4 til "varjen" Bjørn Tore, (flink nå? :) og 4 til Per Gunnar! Så vi får si oss fornøyde med det ja:) :) Olav holdt koken hele tiden, var virkelig i sitt ess:) Hm, kansje de skulle begynt med 4H gruppe for mikro aspiranter? Kunne nok lagt både lått og løye:)
I dag, lørdag, har det ikke hendt så veldig mye. Ennå i hvertfall. OM det skulle hende noe spennende, får vi ta det med i morgen eller så.......................:)

4 kommentarer:

  1. Nå tenke eg te bake på ein av åkka høstfestar, då meg å Astrid hadde lært maren å sei dust! Å hu sto framme me scenen å kikkte så vidt øve kanten mens u kallte ordføraren for dust, dust, dust, mens an talte ;)

    SvarSlett
  2. *ler godt* :) Har en svak erindring om det ja!!! :) Hva skal vi lære Olav til neste år da mon tro??

    SvarSlett