MIN FLOTTE BØLING

MIN FLOTTE BØLING

torsdag 21. oktober 2010

Det går i bånn gass! :)

Hei og hå, bare la det snø! Men, hvor lenge var Ida i paradis? Bare frem til sånn ca 11,30, da kom regnet:( Var klar for snøballkrig fra kl 7 i dag hun :) Så på vegen bort til barnehagen hadde vi full krig! MER SNØ TAKK!!!
I dag var det aksjonsdag på skolen for Maren og Maja. Så der åkte vi ned kl 15. Der var det full rulle, med matsalg og aktiviteter:) Ida fikk ansiktsmaling, å ligger nå å sover som en rosa tiger!! Kan bli noen kjekke sengklær i morgen av det:)
Så skulle Maja å stille ut 4H prosjektet sitt før høstfesten i morgen, imens reiste Ida og jeg hjem. En stk kjempetrøtt jente hadde store problemer med å holle seg våken til vi skulle hente Maja hjem! Men du og du hvor våken hun var etterpå:) Da var det ikke snakk om soving! Da skulle hele stuen omgjøres til en bondegård, før hun med all verdens tid skulle rydde alt igjen:)
Men nå er da begge to havnet i drømmeland, og freden har senket seg. Så da er det bare å lade opp til morgendagen og Høstfest. Det blir gøy:) Elisabeht, Olav og den alltid så glødende ulven skal også være med:)

8 kommentarer:

  1. Kult me høstfest!! Me sgo og vore me! Men siden me nå har klart å legga planar for alle helger fram te jul untatt denne, så rekne eg me at det ikkje blir så møje farting på oss... Me får ta det igjen neste år =)

    SvarSlett
  2. ÅÅ, Ja det hadde vært gøy:)

    SvarSlett
  3. Glødennde ulven faktisk:p
    Ja Karina æg ittelyste at dåkke sko ha kåme:p Æg trur fåresten at æg he klart å avsløra dine dektektiv ferdigheda:p

    SvarSlett
  4. Okay? Fortell då :) :)

    *Lure på om glødane ulvar lyse i mørke??"

    SvarSlett
  5. Karina: Nei, de jør ikkje det, de bare vil me ska tru de!! :p

    SvarSlett
  6. Det va bra! Ellers trur eg eg hadde vore litt redde egentligt!

    Sga me få sjå nogen bilder frå gårsdagen nå?? =)

    SvarSlett
  7. du har vert på min FB å snikt bare du å sitt der så eg komenterte på bilde av Trine:p

    SvarSlett
  8. Bra tanke! Men ikkje heilt rett då! Men når du seie det så må eg inn å sjå på det bilde! Det va rett å slett så enkelt at eg snikte meg inn på ulva profilen å kikkte litt!!

    SvarSlett