MIN FLOTTE BØLING

MIN FLOTTE BØLING

søndag 10. oktober 2010

En helg som andre eller?

Så var det atter søndag kveld igjen. Ungene i seng, å her sitter jeg.. :) Maja sier jeg er blitt datagal, finnes det medisin mot slikt mon tro?? Pytt pytt. La nå "gamlemor" få kose seg, sier nå jeg!
Helgen har i grunnen fulgt sin egen "røde tråd". Som intil videre kansje skal få surre med seg sell en stund før den rulles ut her... :P
På Halsnøy styrer de nok med barnedåpsforberedelser for tiden, mens Elisabeth "danser med ulver" :) Maja skal med Maria og Kirsten på fjelltur mandag til tirsdag, så det blir spennende med referat når hun kommer hjem! For Ida blir det barnehage i morgen og for meg blir det noen timers jobb :) Ser alltid frem til det, kan anbefales!
Nei, nå er det alvor... dirr dirr.....

10 kommentarer:

  1. vet ikkje kæ du snakke om æg danse mæ ulva liksom hihi;)

    SvarSlett
  2. Nei, kansje ikke. Men det er som med sauer: ulver er ålretite dyr :)

    SvarSlett
  3. Altså, bare lure på om mine mistankar om ulvar stemme?? :P

    SvarSlett
  4. Nei altså... Eg vett ikkje heilt eg :P Men eg måtte gjør litt reasearch, å fant vertfall ud kem Trine va!

    SvarSlett
  5. Endelig har vi fått en privatdetektiv i familien :)

    SvarSlett
  6. Trine æ søde hu:p Å aigaren æ kje fail han heller (A)
    Hailt enige mor me trenkte dæ suns ææg!

    SvarSlett
  7. Ja eg følte at eg hadde fonne mitt kall nå! Sga bytta yrke!!!!
    Hørre rykte om en kinosal i heimen, å då blir nesten alt aent og positivt :P

    SvarSlett
  8. kor he du fonne ud alt dæ hær?:p

    SvarSlett
  9. hihi, en privatdektetiv avsløre aldri sine hemmelige metoder må du veta!

    SvarSlett